JellyPages.com

Sunday 17 March 2013

sejarah selalu berulang.

alhamdulillah, diberi kesempatan utk update blog.. ade mase lapang bley lah kan...lately bz sgt2..dgn keje yg menimbun..dgn mcm2 bende jadi..hurm. kene kuat lah lawan kan?


hurm..sejarah tu selalu berulang pada aku.. tak taw lah nape sume tu jadi..salah dari aku jgk kan? takpelah ape yg jadi ALLAH dah tentukan kan? lau die jodoh kita, biar berpisah camne pown..if DIA jodoh kita, jodoh tu akan datang kembali...


kadang2 tertanya. tgk diri org lain, kehidupan orang lain...best sgt..de family yg bahagia, de pasangan yang kekal..de pasangan yg mampu membahagiakan..tp aku? taw tak aku dah give up tgk sume ni..sebab aku tak penah dapat sume tu.. tertanya2 gak,bila mampu aku dapat rase sume tu? hurm. ni sume keje Tuhan kan? if DIA berkehendakkan sesuatu pasti DIA akan bagi kan?


letih dgn mainan perasaaan sendiri..nape TUHAN tu jumpe kan aku dgn orang yang salah sebelum jumpa yang betul2? hurm..banyak yg salah dari betulnya...tak taw lah sampai bila hati ni perlu diuji..takde kekuatan dah sebenarnya...tah ar, redha n pasrah je mampu aku wat walau sebenarnya aku tidak! hurm.......


moga aku tabah hadapi sume ni sorang2 :(



doa utk ilangkan rase stress..amalkan, iallah :)

2 comments:

Unknown said...

bnykkan bersabar....sebenarnya disebalik 'perfect'nya kehidupan org yg kita slalu tgk tu kdang2 da masalah yg lg worse dr kita....so just b ur self:)

http://jumnutriblog.blogspot.com

Unknown said...
This comment has been removed by the author.