JellyPages.com

Monday 31 October 2011

alhamdulillah mereka bahagia :)

alhamdulillah.
kawan aku dah bahagia sekarang neh.
sebelum ni sengsara kan?
aku tgk sekarang makin bahagia.
even aku ta tawlah tahap kebahagiaan mereka bagaimana.
atau sekadar gamba yg aku lihat je.
alah cam aku dlu gak,setakat gamba nampak gembira.
ta gune gak kan?inside ? haha!
tp semoga kebahagiaan mereka sampai akhir hayat.
penat dak pertahankan hubungan tu?
rase sakit2,sedey2 kan?
tp sakit lagi tgk penderitaan org lain kan?
ta paham? abaikan.
aku mmg suke melalut..haha! :)
so we uolss bahagia sampai akhir hayat..
jangan nafikan bende yg betuiii,ta baik tawww! :)
tuhan marah orang berpura2 :)..
apepown all da best membina mahligai..
suke tgk korang heppy..tade rase sdey da kan?
nak kuar mane2 pown bebas, ta de org na marah kan? ye dak?
lapyuolsss....semoga bahagia..
iklas dari aku, xieradidie :)

No comments: