JellyPages.com

Sunday 1 January 2012

two o one two~

salam teristimewa buat sume..salam tahun baru...selamat tinggal two o one one..hehe :) ..btw, cite pasal azam kan? omaiGosh, tak de azam ape2 pown taun baru..mcm biase..tp kali neh,celebrate xbape nak best..ntahlah...kene marah mcm2,tengking2 mcm2..sedey kan? tiap2 kali ari gembira, mesti aku sambut dalam keadaan sedey..sangat! ;'( befday taun lepas, pown camtu..mmg idup aku sentiasa dirudum malang agaknye kan? hurm...pade sape2 yg dapat celebrate new year ke bfday  ngn org tersayang..aku ucapkan tahniah! untung sangat idup korang..erm...siyesly,kdg2 aku rase penat nak idup..ntahlah...tak baik kan aku cakap camtu? tp tulah,aku xde tempat nk mengadu dah~ aku dah penat nak lalui sume bende neh..siyesly! ouh xbaik nye aku di taun baru aku cakap camtu kan? apepown,semoga korang gembira ditahun baru! :) ..

No comments: