JellyPages.com

Thursday, 27 December 2012

muke oh muke~

ouh lame tak menghapdate blog ni ye..
tertanya2 kemana hilang nya pemilik blog ni..huhu..
takde makne aku nak hilang2 ni..
masih disini..masih menyendiri..
cewahh~
oke berbalik pada tajuk entry..
nape ngn muke aku?
makin lawa kah aku? *sile jangan muntohh~
makin gebuss ke kulit muke ku?
ouh sume jawapan anda adalah






















SALAH













alkisahnya begini
apabila suatu hari aku sedang menggoreng keropok lekor..
sedang asyik bergolek2 depan kuali tu..
tiba2...
jeng2..
hahahahahah



minyak kat dalam kuali tu meletup hebat tepat kemuka..tangan ku..
pergh...lari laju2 aku ke depan cermin.
kah2...
orang g basuh dlu..
aku duk g dpn cermin...
hahahhahaha..
yelah mestilah kene tengok cermin..
kot ye cacat ke muke aku...
ilang ke mata aku..
eh. nauzubillah :)
nasib baik takde ape2..
cume yang tak sanggup...
parut2 lah..
muke aku dah laa tak flewless..tambah lagi parut2 camni..
hevaaaaaaaaattt betull!
makin kuranglaaa hantaran cam gini :)
kih2~
meh lah terjah muke gue yang mcm2 khazanah ade ..huhu


* sile tgk bhgn bwh mata je :)
so amacam? 
parut hevaat ye? 
macam kene tumbuk je gaya mata akuu tuuu..
ohhh tidakk~ 
langkah awal yang aku amek untuk atasi parut ni..
aku beli cream ni...
harap2lah ley ilang sampai saat bahagia aku tibaaa :)


ni diaa cream dia..
baru pakai nak dekat 2 minggu..
taktawlah hasilnya camne..
kite same2 tunggu ye~
harga dia?
takde lah mahal...
sume orang mampu..hik2 :)


murah kan? 
sape yg ade parut2 mcm2 tu..
try lah gune..
kot ye berhasil kan~ hehe :)

"selamat mencuba dan doakan muka aku takde parut cantik tu lagi ye".. 

2 comments:

Dylla Bakri said...

ye?ade hasil tak?ak nk try pakai vco

missxiera said...

ntahlah, nanti ade hasil aku gtaw..vco aku mkn gak..tp makan sebotol je then stop sbb kwgn..hehehe