JellyPages.com

Wednesday 28 September 2011

dalam dilemaa~~


ñow aku dah abes belaja..tp xkonvo lagi..erm..bosan gile babas duk umah..cuti sem 3bln pown aku dah bosan..neh kan nak cuti 8bln sementara nak sambung degree neh?aish..bule pengsan aku neh...tp banyak peluang pekerjaan yg aku dpt..tp tulah..dlm dilema..mcm2 kolling dari mcm2 pihak panggil..hehe :)

k.naz: BAB, (name panggilan kat kolej,hehe) ..nak keje kosong x??!
aku: hurm..adui..malas lagilaaa..hehe :) ...keje ape?
k.naz: keje kat shah alam,kedai makan..kite ley duk umah same2..
aku: omaigod..shah alam?? xnak aku..nanti jmpe org2 yg sy xsuke...adui...ta nak ar....
k.naz: alaa...pkir2lah dlu k? nanti gtaw...

pastu dpt kol dari abah lak...hehe

abah: eh kamu nak keje x?
aku: hah,keje??(konon2 eksaited)..keje ape plak?
abah: SIME DARBY,kl...nak ke x?
aku: wah hebat sangat tu..ta mau la...ade kosong ke?
abah: adelah,jadi secretary ar...ta kan jadi scurity plak..
aku: *dlm ati cakap (amboi wat lawak plak kan) ..hah,petang neh org wat resume..
abah: oke,pastu anta kat abah..abah tlg anta kan..
aku: baiklah abahku..tenx..hehe :)

- hah,kan da ade 2keje kosong..camne neh? patutnya ade 3keje org na bg kat aku..lagi satu makcik aku suh jage kantin bln 10 neh,sbb die nak g mekah..tu lah dalam dilema sungguhlaaa...sime darby tu kat KL..aku dah malas duk KL dah,ikutkan ati aku..ntah nape meluat2 duk KL ke shah alam ke..mmg xlah kan...tp tu lah..anta je lah resume,lau dpt Alhamdulillah..lau xdpt,try je mntk kat prk je..huk2 :) ..doa2kan lah aku dpt keje tetap..lau nak sambung degree pown,myb aku amek PJJ kot...sian bapak aku na tanggung adk aku lagi belaja kan...baik x aku? wakaka! :) semoga keje yg bagus dan gaji yg baguslah aku dpt nanti,iALLAH..hutang PTPTPU tu sape nak bayar lau bkn aku? ye dak? haha! *pengsan..

No comments: