JellyPages.com

Tuesday 27 September 2011

marah ke?

bismillahirrahmanirahim..fuhh..mud oke neh..tade rase mara2 pown.. i like rase camni..hehe :).. cume agak kelakar bile berIM ngn seseorang yg baik satu ketika dahulu...perangai dan tingkah laku nye tidak ubah2 seperti dahulu..erm.. ye,aku pown xde lah perfect sgt..tp atleast aku tade lah terlalu nampak perfect cm die dak? asal org tegur cakap die spin span swing swang... meluat betul aku..pastu cam biasa akan hapdate status cam bdk2 tu..ayoyo..lau ta salah,ape hal lu na melenting sane sini??!! lau xsalah,kau ta perlu takut lah...kau ckp bende betul pown, tade sape nak marah..lagi lah ALLAH suke..dari idup kau terus menipuuu kan... ingat bende yg kau tipuu tu ta ley nampak ke? bukti ade dah..cume lau tunjuk kang, kau gak nak menang kan?! hamek lah nak menang sgt kan..dr dulu lagi...org je nak dengar cakap kau..kau apehal ta ley nak dengar org ckp hah?? bile meluat,menyampah,benci ngn org tu..kau duk maki2 je keje kau...bile kau ta puas hati ngn org tu..kau block,remove org sume jadah nye...bak kata lagu HAZAMA kan.."tanya sama POKOK,ape sebab GOYANG...jawab ANGIN yang GONCANG.. mcm aku cakap lah aku xperfect na tegur2 org..tp kdg2 dalam idup kite perlukan kejujuran..kite bkn dpt idup lama kat dunia neh...ne taw esk luse mase kte ALLAH panggil,mesti kte menyesal kelak kan..aku cume rase tertipu ngn permainan mereka berdua lagi...tp itu hak masing2..dr dlu kau cakap bende yg betul je..ta penah tipu kan..tp mata aku yg saksikan neh,camne rasenye? sakit tawww! permainan demi permainan yg korang persembahkan..mmg korang rase niat korang baik..tp korang ta rase kebaikan dari ati korang tu satu ari nanti akan menikam diri korang balik..trust me both of u.. biar korang rase geram,nak sumpah seranah aku..tp aku manusia, korang pown manusia..masing2 ade otak kan? ta elok berdendam,tipu menipu, berlaku tidak jujur dalam persahabatan,sbb satu ari nanti bende tu akan kene balik kite...korang masing2 dah besar,kerjaya pown da bagus..tp ta sangka korang wat camni kat aku..sgt2 terKILAN :) ...pasni kau na remove ak dr fb kauu,SILEKAN LAh..aku xnak jadi manusia yg ta de maruah nak merayu2 lagi kat kau..pengalaman yg sakit tu mengajar aku erti sebuah kehidupan yang harmoni :) maafkan aku!

No comments: