JellyPages.com

Thursday 12 April 2012

juz a wish :(

semalam, 11April 2012..genap umur arwah mak yang ke 51..."Selamat Hari Lahir, Mak".. miss u..n i need u for the rest of my life :( ..tp Allah syg kan mak..lau mak ade, mesti aku dapat peluk mak..cium pipi mak kan?
teringin gak rase mcm mane org lain rase...dapat rase masakan mak die kan? bestnye...aku dah lupe dah "rase"tu..yelah, lame dah kan aku tak dapat rase air tangan mak sendiri..almost 7yearslah :( ...


lagi 8ari, genap 7 taun arwah mak tinggalkan aku dan family..kehilangan die masih terasa sampai arini.. rase sakit bile tengok org kol mak die dari asrama...rase sakit bile orang lain ade masalah , ade mak tempat mengadu..rase sakit bile ade org kecewakan hati, mak tempat mengadu..hurm..sume rase tu aku tak dapat :( ..tp takpelah ALLAH taw yang terbaikkan? hurm...

Selamat ulangtahun kelahiran mak, tiada hadiah yang bernilai selain doa dari anak-anakmu..alfatihah~ moga emak tenang disana dan ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman..amin :( i miss u badly!

wif my lebly mom, time aku kecik :)

No comments: