JellyPages.com

Tuesday 3 April 2012

Period pain yang terukkkk!

jam dilappy dah menunjukkan kul 2.08 pagi..pergh aku tak tido lagi kan? padehal mate amatlah mengantuk! sob2 :) bukan taknak tido..aku duk menahan sakitnye period pain ni..jangan nak omputih sangat arh! haha...in malay nye, sesunggut! huh.. sakit wook...ni baru sengugut, belum lagi aku beranak..pergh..taktawlah rase camne nanti! grrr..aku duk tahan senggugut ni dah seminggu sebenarnya...bfore nak P, die senggugut dulu..baru datang..tp tak sangka  lak time2 aku tgh P die pown sesunggut gak! pfft..mencabar emosi haku tawwww...



arini keje aku baring je...aku makan pown sekali je,tu pown time kul 8 malam..punyelah tak larat dowh nak wat ape2 keje T_T ..nasib bapak aku tak cakap, aku ney bela mayat idup ke dalam umah ni? hahhh,lau die bersuara camtuuu..nahaslah kau! haha..*bapak aku seorang yg baik,sile percaya! :) ... huwaaarghh tak tahan rase sakit ni..seperti ada yang menyepak2 incik rahim kuuu...ohh meronta2 aku..lalala..dramatik sunggguh kau kan? pfft! ...


period pain kali ni sangatlah teruk...seminggu aku kene senggugut ni...pastu tadi duk bantai muntah pulakkan..silelah pcaya, tiap2 kali aku mengalami incik P, aku pasti muntah..blurb! ahh bile nak sembuh ni? dah pagi dah ni...tak sembuh2 gak..camne aku nak tido ni??? dah banyak ubat aku gune..sume tak berkesan..cume belum try makan ubat gegat ngn ubat nyamuk je...T_T ..huwaa! siyess sakit :(


tiap2 kali aku P , aku mesti pakai pati halia mustajab ni..
ini bukan kegunaan utk kuruih saje  howkey?
ini jugak berkesan time kau sakit perut teruk! haha :)


sebotol air suam..
minyak kapak wajib ade..
botol putih tu minyak ehem2! hahahha :)
sepapan panadol...aku takde panadol menstrual tu, aku bantai makan ubat ni..
tak tahan sakit nye pasal!

okelah, nak tidooooo ! babai~


No comments: