JellyPages.com

Monday 2 April 2012

Tolonglah, aku SETERESS!

semalam dah april kan?
selamat datang april, selamat tinggal mac ! :)
hurm.
tiap2 bulan aku tunggu incik P datang..
tp bln lepas tak datang2..
so sad! 
simptom2 sesunggut je ade datang sejak 2 menjak ni..
tp tak datang pown lagi incik P ni...
mane incik P ni? come to mama..
huwaaaaaa..risau plus cuak lah! taktaw pasaipa..
no no no, aku takde wat bende terlarang howkey?
hurm......hormon tak stabil ke ape?
bulan mac nye, aku tak ingat plak die datang ke tak..
huwaa..
aku mmg tak tick2 bile die dtg..
lau dtg tu, rase syukur sangat!
ni tak datang2, simptom2 je lebey ney..
wat ati aku keluh kesah ni T_T
doa2lah takde ape2 ek? siyess risau dan seram sejukk~ :(
moga takde pape, aminnn! :(


p/s: ade rupe muke risau tak? haha! :)

No comments: