JellyPages.com

Thursday 8 December 2011

kenduri kawen~


yeay! my first batch kat sekolah dlu kawen sudaaa..beliau adelah incik anis baidura..hek2..mohle layan gamba kat bawah nehh





~chantek kan beliau dan pasangan? hehe
cepat gile jodoh dorang neh..
sebaya aku kott..dah kawen! bestnyeee..hehe :)
aku? tunggulah incikbuncit aku tu gaji riban2 kan..
aminn~
semoga kwn aku neh berpanjangan jodohnyee..
dapat anak comel2..haha!

then, time kenduri neh laaa dapat jumpe membe2 yang lame terpisah!
cewahhh..
komain kau kann..hek2 :)
ta taw lah pasni turn sape lak..
sebab batch aku neh, sume nye ketegak lahh hai bab kawen2 neh~
hehe..
best  gak ar jumpe membe2 lamee!rinduu dorang..


ramai kan? haha..
neh je yg dtg arituu...sempatlah hu ha hu ha kejap..


sume teringin nak naek pelamin kan? hamek! haha..
next turn? haha


last..neh mmbe baik aku time kat sekolah dolu2..hehe :)

No comments: