JellyPages.com

Sunday 4 December 2011

ombak rinduu yang best! :)


"rinduku umpama ombak yang tak berhenti..kasihmu bagai pantai yang setia menanti..."

hai korang..lame tak hapdate kan? keh2.. erm skang ramai orang duk meroyan ombak rindu kan? bagi yang tak suke kisah cintan2 mesti lah tak suke tengok kan? so tak suke,diam2 je k? hehe! :) .. filem ombak rindu ini kuar 1dis aritu..nasib baik lah aku kuar keje awl gile..trus rush g wayang,nk tngok tiket still ade lagi ke dak kan...mak aii,dpt2 seat yang tinggal seat depan...mampuih...tp ta pe..sebab dah semangat datang kan? teruslah beli..gile tak penyabar kan ? keh2...

cite neh not bad lah..tp best lagi lah novel die..aku penah bace novel die time duk ostel dolu2....layan gak ar novel die....bace novel pown air mata meleleh..ni kan duk tgk movie die kan? apedaaa..kah2 .. lagu die menarik yang wat cte tu jadi menarik kot..sepanjang cite neh,aku duk teringat kat seseorang je..lagi lah mengalir2 lah air mata neh bak air terjun..keh2...

sedey time part bila si hariz(aaronaziz) neh marah sangat bile taw izzah (mayakarin) mengandung..padehal,die mmg selalu time datang bulan je loya2..siap die cakap lagi ..kau tak layan kandung zuriat aku..kau hanyalah pompuan simpanan aku untuk lepaskan napsuu aku je...cis bedebah nye laki kan? kau ingat kaum hawa neh hanya tempat pemuas nafsu korang ke? *oke tetibe emo! :) 

best part, bile hariz peluk izzah..siap cakap lagi," izinkan abang menjadi pelindung izzah untuk selamanya." time neh laju je air mata aku mengalir...how romantik nye si ariz neh? ade dak lak camni? keh2..lagi best part sedey bile time ariz baring smbil tertido atas sofa,then si izzah pown lentokkan kepala kat dada ariz..sweet gile!! nak jugak..kah2 :) ...

"tuhan tolong lembutkan hati dia..
untuk terima ku ..seadanya...
kerna ku tak sanggup..
kerna ku tak mampu hidup tanpa dia disisiku.."

"malam kau bawaklah rinduku...
untuk dirinya yang jauh dari ku..
agar dia tidak kesepian..
selalu rase ada cinta aku..."

:hujan bawak air mata ku yang mengalir
membasuh lukaku..
agar dia tahu ku tersiksa
tanpa cinta dia dihatiku.."

oke neh antara best part lirik die yang best..sedey kot lagu die..effek lagu die yang wat cite tu nmpak mantap..gud 2.. :) ..rase nak tengok lagi sekali je..keh2 :) ..sape yang belum tengok tu..sile2lah g tengok ngn incik buah hati korang.. :P ..aku g ngn adk angkat aku je..sedey kan? biaselah tuu! :'( ...okelah gtg ..baiii...biarlah ombak rindu ini berlabuh di pantai yang sepi.. 




hensem dowh aaron aziz neh! romantik2..nak2! :)



berbaloi lah 11hengget tengok cite neh..keh2 :)

No comments: