JellyPages.com

Wednesday 28 December 2011

penatñyelahh perasaan oii~

siyesly. aku xde daya nak pikir ape dah! siyesly aku dah penat,meluat,menyampah,tekanan sume ade...tp still bley chill n out :P ...sambil taip entry, sambil kesat mata..eh bukan menangis, baru pas kupas bawang (jadah kupas bawang tgh2 malam kan? ) ..haha! ..penat sangat....sangat2!! aku layan orang baik2..orang layan aku cam hampeh..susah ke nak paham aku?! tu lah manusia,bile dah dapat..perangai pown seratus peratus berubah...aish! tension je :(siyesly aku xde tempat mengadu..fesbuk? fesbuk bukan penawar segala kedukaan..ia menambah kekusutan..kdg2 status bukan utk orang yg dituju,yang tak dituju terasa..payah kan?! penat pown ade .. rase letih jage ati n perasaan orang..tp perasaan dan hati kite, asyik dipukul2,dihinjak2 je...ape kite neh mmg dibuat dari batu ke hape? aish. sabarjela..dah masuk kali neh,bape kali aku mengeluh.. mengeluh sebab sampai satu tahap,aku rase penat tu cam kalah bangla wat rumah..siyes! tibe2 taip entry neh aku lapar..bile aku seteressss,mmg aku SUKEEE makan..okelah! penat layan orang xpaham kite..huh. kbai

No comments: