JellyPages.com

Wednesday 7 December 2011

penatt~

alhamdulillah selamat tiba suda..penat melangkah beribu2 batu..oke,aku tipu! :) ..arini perjalanan agak jauh..pagi2 subuh sapie dah kene mandi..oke mandi laju2 :) ...kene embun pagi2 neh btul2 menusuk tulang temulang..tenx incik sayang anta kan saya pepagi buta ;)

tenx gak ade tour guide bawak ke tempat interbiu tuu..lau aku taw jalan,aku ta susah kan orang..aku lau mahir selok belok jalan,ta pe :) ..hehe..alhamdulillah abes intebiu suda..kejap je pown..pastu nak g kedai,cari kedai makan..

sangat sedey bile kite bertanya,ade yang MENENGKING! ..how dare kan? kate aku mcm2,keras kepala bagai kan? oke,lau aku taw jalan,aku tak susah kan sape2..aku taw time tu time lunch! kaki aku dengan bengkak2 tu kene jalan kaki berbatu2 plak tu..aku tak penah merungut..sebab aku taw,time skang time lunch..so aku jalan jelah kaki...aku pown paham situasi orang! tp bile aku tanye pasal jalan,jawab leklok ta ley ke der? perlu ke idup nak menengking orang??! ko ta taw kan?dengan ade orang yg nak kejar aku tu..derm! sumpah seram..apesal xnaik teksi?? jadah teksi kat cni komain banyak kaler biruu..ingat aku kaya? nak naik teksi kaler blu2? huh..duit pown tinggal kaler merah jeee..sob2 :( ...gile sadiss lah..kaki bengkak tak surut2 lagi neh..penat ta abes lagi..air mata laju je mengalir..nape orang suke tengking2 aku? salah ek aku mntk tolong? nape orang mntk tolong,aku tak penah kate mcm2? even tak suke or benci aku pown, aku rase aku ta salah..so ta yah nak tengking2 aku..orang dengar plak tu...baik cakap satu malaysia bagi orang dengar ye dak?

okelah cukup kot perjalanan yang jauh neh...pasni tak nak  mntk tolong sape2 dah..aku serik sangat..sangat2..aku kecewa ade orang camni..layan aku camni..siyess..dengan tak de rase nak mntk maaf sikit pown..tak sedar kot die menengking aku..adat manusia kan? bile susah mule mulut tu pandai mengayat..tp idup dah senang..orang camni lah yang jadi mangsa tengkingan..aku mmg idup tuk ditengking kan? hurm..okelah pada org tu tenx bebanyak..kenangan paling indah aku dapat arini...tenx atas segala2nya ...sori lau aku ada lakukan kesilapan :) ...now mase utk tido :)

No comments: