JellyPages.com

Friday 11 November 2011

apekah persamaanya?



apekah persamaaan antara aku dan PELASTIK?*terCAPSLOCK pulekk..
ade org cakap aku PELASTIK..
tp ta taw PELASTIK ape..
ermm..
ke org tu nak cakap kat diri sendiri,tp xsmpai hati?!
eish2...mcm2 jenis manusia kan?
ade yg pandai nak menegurt,tp xpandai Muhasabah diri sendri tu..
sejak bile parents aku jadikan aku PELASTIK neh?
pelik dan musykil betaa~
apepown..pasni kene jadi GENUINE..
dah comel sgt name GENUINE tu..*ade mcm nme panda dak?
sape kenal aku selama beberapa abad neh..
agak2 ade ke kaitan PELASTIK dengan GENUINE?
kompiuss haku~ 
btw,terimakasih pada org tuuuu.. sokay..
even sy PELASTIK pown,sy bukan HIPOKRIT..
xperlu menipu untuk wat diri kite tersenyum gembiraa, pahemm?
lau anda kenal sy lame cket, kite akan taw aku neh PELASTIK or GENUINE oke?
salam jumaat sume :)

No comments: