JellyPages.com

Sunday 27 November 2011

bengkek~

siyesly aku rase sangat nak MENGAMUK!
aku dah ar tgh ABC,so napsu nak marah mmg menjadi2..
so sori aku ta ley nak kawal marah kali neh!
aku tengah bengang,bengkek,baeng,rase nak hentak2 je kepala ngn batu bata!
siyesly aku tgh bengang ngn seseorang !
mmg xguna ar..
janji sume xbuley pakai!
aish....
aku dah cakap,myb arini last aku kol die..
tp xpaham2 gak..KI**K ar die neh!
siap aku kol dalam ujan2 lagi,ley die main letak fon camtu je..
mane aku tak BENGANG!!
hingat aku neh TUNGGUL KAYU ke??
lau aku TUNGGUL KAYU,kau watlah ape2 kau sukeeee!!
kalau kita xjawab soklan die, beria2 desak kita!!
benci betul aku..SIYESSS..
even kuar ngn sape2 pown ta payah ar nak letak fon camtu..
biadap sungguh! xblaja ke dluu..
benci ar..
terus aku tak de MUD..
lantak ar nak jadi ape pown!
jangan nak kuat sangat berDRAMA...
lame2 orang benci..
arini orang ramai ley terima kau,mane taw oneday ALLAH Tarik sume orang ramai dari kau..
baru kau sedar dunia neh camne k?
DAH SENANG, DAH ADE ORANG YANG LEY HIBURKAN HATI KAU, KAU TOLAK AKU MENTAH2!!! 
JANJI2 KAU TU KAU SIMPAN DALAM KOCEK SELUAR KAU..
SUME XLEY PAKAI! PAHAM?!!!

No comments: