JellyPages.com

Sunday 27 November 2011

last entry disinii..

mybe ini last entry disini..
disini tu dimana?
adelaaa..
lepas ni wa kene bertapa kat gua..
gua mana?
gua katak dibawah tempurung..hehe..
ce teka~
erm.. pasni myb jarang hapdate blog..
tengok pada keadaan wa lah..
na operate kan,ye dak wanie oi?
wa gelak guling2 lah sidak wanie neh kol wa semalam..
duk kemain risaunye..*selama neh mane penah kesah! hehe..suke2
bukan wa xnak kasik taw die...
wa xnak die jauh dari wa..
tu je wa na die taw ~~
tp pasni kompem die jauh dari wa lah..
die tu mcm2 org nak / suke kwn ngn die..
ta paham lak wa...
korang try lah kenal ngn die..
die single but not available..heheh.
nanti next time nak ajak die holiday ngn wa lah..
iALLAH,lau diberi kesempatan nak jmpe die..
die tu PM pown kalah..hek2 :)
to wani..apepown jadi,kte tetap kawan sampai bebila..
lau wa tension ke wa sedey ke..wa nak kol lu taw? hehe
dlu lu gile kuat mara2...skrg neh rase cam kureng..sebab ape ye? :)
semalam lu kate nak kol wa,tp ta de pown..
biaselah wa suke lu janji cam KEL*** neh! :)
apepown takecare tawwww!
i miss you ..i miss your smile...and i still shed a tear..every once in a while :)

* malu aku tgk jari aku sendirii..inai penuh dijariii..lalalalaa..

P/s: kwn wa neh pompuan,jangan pandai2 sape kata laki okeh? xbaik taw assumption~hehe

No comments: