JellyPages.com

Tuesday 15 November 2011

terasa sangat~

hurm..terasa sgt ngn sikap seseorang..sangat2..lau die bace,so sori if bende neh xbetul...tp ape yg aku rase,aku pendam,ini lah yang terjadi...erm...ape bende yg aku wat,ape bende yg aku tanye,ape bende yang aku lakukan sume xkene dimata beliau..kdg2 nk cakap pown,aku ta berani..nak tegur? lagilah aku cuak..bukan aku cuak ape,tp sebab aku ta mo rase benci beliau kat aku membuak2..cukuplah dulu2 aku  byk makan dalam...hurm..nanti nak jmpe beliau,tp aku je beria2 bgtaw mcm2..tp beliau? cket pown xpenah tanya..terasa kot...sgt2 terasa..dlu beliau xcamni...taw lah skg dah byk kawan..kwn baik bersepah2..aku neh ditinggalkan kan?xtawlah camne bile berhadapan dengan aku nanti,kompem die pandang aku penuh kebencian..dri dlu lagi..sgt2 terasa! tp tulah,aku xmampu berkata2..die cakap,xdelah..tp kite yg nmpk kan? die bukan nampak kan?yA ALLAH,camnelah nk jmpe die neh? myb neh last..mestilah sedey kan? tp lagi sedey lau die aku sebagus ini..sobs2..semoga semua nye berjalan lancar..aku teringin nak tgk die ngn aku heppy..tp tulah dengan aku xpenah die wat camtu..camne aku nak cakap ngn die ek? hurm :'( ..selalu aku doa moga xde rase benci dalam diri die..hurm..sedey kan?

No comments: