JellyPages.com

Wednesday 30 November 2011

karpal tunnel syndrom

ape itu karpel tunnel syndrom penah dgr dak? mcm tekanan sindrom pd tangan kita...camtulah aku belaja time dip dlu..hehe..almaklumlah blaja office kan? haruslah mengadap lappy doplohpatjam kan? hek2...pastu tadi duk tgk fb seseorang tu..ade share pasal karpal tunnel sindrom neh...info best neh..korang bace lah kat sni k?
http://www.relaxsudah.com/2011/11/info-ngeri-sindrom-karpalakibat.html

tenxlah pada org tu share info neh..
sangat berguna kot..
aku dah stat keje..keje pown doplohpatjam depan lappy, u know?
smpai angkat kol pown aku ta mampu..
sometime malam2 tangan aku ni mule rase sakit..
siyes..
aku nanges kot,sampai xley tdo sebab sakit yang amat sangat...
letak lah minyak ape2 pown,xjadi gak..
myb cara aku menaip salah kot..
tenx gak info berguna ini..
esk mulelah bersemangat nak wat keje ngn cara baru! hek2 :)
meh layan gamba yang seram neh..




seram dak?
nak muntah aku tgk gmba..
hehe..
tp ape yg die wat utk operate tgn tu? *terpikir~

No comments: