JellyPages.com

Tuesday 22 November 2011

congrats HARIMAU MUDA ! :)

hai all the blogger. berbalik kedunia blog sumee setelah lame berbulan maduu..hamboi kawww! :) ... eh semalam final sukan sea utk bolasepak kan? sape tgk? hehe..sape kate aku xtengok? aku tgk kot..tgk depan tb sudaaa :) ..tp aku tgk awl2 je,akhir2 ta dpt tengok ..ade hal ..wink2 :) ...erm..tp aku benci btul ar tengok time starting bola tuu..biadap betul mat2 indon neh...siap boo kite nye lagu mesia lak ..kau apehal? xreti nak hormat negara orang? hengat cket yg kau tu bersepah cari rezeki kat negara MESIA nehh..biadap sungguh!!! aku tgk news pown time player2 nk balik pown kene boo bagai lah..siap dorang neh mule2 naek bas,pastu terpaksa naik baraccuda (mcm kete kebal polis ) ..gile xrakyat indon neh? apepown,tahniah wat skuad HARIMAU MUDA..nasib baik rakyat kite de maruah jage maruah negara..ye dak? huhu..CONGRATS AGAIN.. :)


sumber berita: metro


sumber: beritaharian


ehem penjaring gol terbaik semalam..



semangat dak ? ade jersi training harimau malaya? ehem..malaysia tanah airkuu! :)

No comments: