JellyPages.com

Saturday 19 November 2011

melantak part 1: Delicious @ Dua Residency :)

hai sume..hai warga kuala lumpur..pagi ini cerah ya! :) ..salam ari minggu..cite dah basi,tp perlu dihapdate bagi aura2 lemak2 basi tu menusuk ketelinga..pergh~..hehe..na cte neh..aritu saje dtg kL,pastu tibe2 rase lapar amat..then tbe2 rase nak mkn desert lah..terus drop singgah Delicious Dua Residency kat Jalan Tun Razak..dolu2 rajin singgah cni..bukan datang untuk makan,lalu depan cafe neh je..xmampu ler teman na makan kat tmpt org berada camni..aduyai..neh pown sebab teringin gile,bile lagi kan nak datang KL makan tempat sedap2 camni yok? hehe..oke,drop g sini sorang2..percaya x? harus percaya! aku suke wat keje sorang2..termasuk makan sorang2! :) ..tp rase segan nak masuk tempat cam gini haruslah ade kan? so first day datang, sorang2..makan neh je yg mampu..sob2 :)..aku xpandai nak oder,cakap first taim kan? so aku mntk perunding perkhidmatan pelanggan kat ctu,aka mr assistant manager beliau..ahak! :) ..so neh jelah yg di cadangkan oleh beliau taim tuu.. :P ..layankan aje ..


* brownies chocolate wif icecream..
*aku xtaw name ape yg aku duk minum tu..
air tu haruslah HIJAU kan..xpayah nak perli sangatlah incik AM delicious oiii.. :)
* ice cofee latte kot..



*this is their menu and also the price..
ley cekik tulang kan makan ari2 kat cni?
erkk..alhamdulillah..

lepas layan gamba xseberapa neh,haruslah stori mori about the rase makanan tu ye dak? :) ..oke,rase coklat brownies,SUPERB!! TERBAIK!! dengan aiskrim nye..nyum2.. :) ...mcm taw2 je aku suke gile kat aiskrim! dapat2 je dr pekerja dorang yg kiut tu *ehemm! bau coklat kat brownies,menusuk ke paru2..siyess dowh,aku xtipuuu! :) ..sedapnyeee..lau teringin lagi,ley ke datang sini lagi agak2nye? hehe...air hijau tu,aku xtaw name ape..frostee with laici gamaknye..haha..sori! :) ..tp rase die siot masam...nasib baik die bagi air mineral...mmg terbaik ar...tp standard ar org minum masam2 nak cuci perut..*ayatsedapkanhati..hehe :) ..btw, korang try lah datang cni..tempat die agak menarik..staff2 die ta ramai,myb sebab xramai customer time aku dtg tu...tp bestlah layanan dorang..plus staff nye kiut miut,haruslah berselera nk mkn..haha! :) ..next entry, part 2 oke? 

p/s: bile aku tengok gamba neh,SUMPAH aku lapar balik brownies neh..adui..nak datang sane lagi bule? hehe :)

No comments: