JellyPages.com

Friday 11 November 2011

insomnia kah? haha!


assalamualaikum warga maya sekalian..ade ke yg nak jawab? haha! sape jelah yg sudi bace blog neh kann..sobs! ..ahahaha..stalker je kot...haha..ce teka time skg kul bape? meh aku jawabkan..haha..jam dah kul 5.30pg..sobs!..bukan aku terjaga...or aku mmg saje nak bangun subuh..kau gile hape subuh pagi2 camtu? baik aku semayang taubat kan?hee :) ...aku masih berjaga..didepan lappy ini..gile xde kejekan? dah 2malam aku ta tido kot..semalam kul 7pg baru dpt tido..arini,aku belum berjaya lelapkan matess aku..aduiyai..kepala pusing2 mcm buah kene blend je..*peribahasa apekah? ..aduiyai..esk nk bgn kul bape lah kan? banyak urusan seri paduka baginda nak aku uruskan esk..harap2lah kuatlah tenaga aku esk..ah kau,mentang2 malam neh malam jumaat..opsss! :) ..alang2 nk dekat subuh..tunggujelah subuh dulu..baru afdal nak mandi wajib sunat,ye dak? heee! cepatlah mengantuk wahai mata..semalam dpt tido 3jam,xkan arini pown same? jangan lah kepala otak neh duk pikir bende2 yg serabuk perukk nehhh! ayoyoyo..jantan xguna..xguna..xguna...haha *amek dialog adlin cket :) ...nk tdo skg,tbe2 ayam pown berkokok..terpaksa lah tangguhkan hasrat dihati ini..semoga insomnia ini beransur sihat..haha :)

No comments: