JellyPages.com

Tuesday 21 February 2012

alhamdulillah masih bernafas~



21feb2011, alhamdulillah aku masih disini..masih bernafas...terima kasih banyak2 wat arwah mak yang dah susah payah melahirkan aku..dah 6 taun, aku tak dapat jumpa emak..tak dapat peluk mak..tak dapat borak2 ngn mak..tak mcm orang lain..lau kol je, mesti mak dorang cari dlu..mak mengerti ape yang anak2 nak,ye dak?siyesly, rindu kat mak :'( ..arini anak mak dah 22tahun...tenx again mak..lahirkan anak mak,susukan anak mak,besarkan anak mak, dan didik anak mak dengan sempurna..semoga emak bahagia disana :'( ...

alhamdulillah, 22 tahun aku lahir diatas dunia ini..takde ape2 yang best..tak dapat celebrate mcm2 orang lain..bagi aku,tu sume tak penting...cukuplah mereka mendoakan kebahagiaan aku...panjang umurku dan murah rezeki ku... banyak jatuh bangun dalam kehidupan setakat ini...orang fitnah aku yang bukan2..orang tuduh aku yang bukan2..orang tikam aku dari belakang..orang wat2 baik depan aku,tp tup2 blkg ak wat lain plak..tulah manusia kan? anggap aku hingusan,tp aku lebey matang dari mereka..lau aku hingusan,aku taw mane yang baik mane yang buruk..aku takde laaa kate aku baik,tp aku takdelah cakap depan2 baik belakang2 aku wat taik..opss! :) ..tp takpe, ALLAH dengar doa orang yang dianiyai..biar dituduh tanpa bukti, aku pasrah.. sebab ALLAH taw mane baik mane buruk..apepown tenx pada yang menguji aku..ia menambahkan lagi kematangan aku dalam kehidupan..

22tahun yang indah..seseorang yang aku kenal sangat baik dengan aku..even selalu menyakitkan hatiku..tp kata2 nasihat dia wat aku rase terus bersemangat nak jalani hidup aku tanpa2 orang yang disayang..tenx wanie! u're a gud bff...aku sayang kamu sangat2! :) ..tenx for early bfday celebration, ALLAH bless you :P ..
rinduu minduuu kamuuu! sobs! :(

ape lagi ye? tenx pada sape2 yang wish...takde hadiah takpe, janji selitkan doa sekali dalam setiap doa kalian ye? maaf atas ketelanjuaran bait kata-kata dalam blog ni....ia tak dituju pada sape2..so sape yang terasa,better you get out from my "rubbish / hingusan " blog ney ye? jangan ingat aku 22,orang ley pijak akunye maruah sesuka hati ye...apepown...tenx dah uji kesabaran ini, kematangan ini..heppy bfday to me..may ALLAH bless all my life in dis year :) ..akhirnya dapat cakap ngn "Die" even "die"demam..sob2..cepat2 sembuh awak...sangat gembira awak wish bfday saya..kite sembang lame2..best sangat! tenx awak..awak wat sy gembira, awak wat sy sedey gak..

No comments: