JellyPages.com

Thursday 16 February 2012

tolong doakan kawan sy ~

maghrib tadi, tgh2 duk layan cite "atas nama cinta" kat tb3, tbe2 ade sorang klasmate aku time skolah dlu msg aku...die bgtaw,salah sorang kawan aku dlu dimasukkan ke hospital klang malam isnin yang lalu...aku pown ingatkan sakit biasa2lah..tup2, die cakap yang kawan aku tuh dah kritikal,kat icu skrg..otak die dah mati, dan doktor said yang die akan pegi bile2 mase saje...hurm...lemah jantung neh mendengar...dugaan ape kah yang telah Engkau berikan pada seluruh keluarganya? moga tabah keluarganya..kepada bib, kuatlah dikau..moga ALLAH berikan kesenangan pada setiap kesulitan yang telah engkau alami..sedey weh bile terbaca status kakak die td...die cakap..

Ya ALLAH, beratnya dugaan ..bila2 masa adik saya akan kembali bertemu dengan yang haq..tabahlah wahai hati..

adik saya masih bernafas...walaupun doktor mengatakan tiada harapan ..tp tidak bermakna dia adalah "arwah"..kami masih berharap walaupun dengan harapan yang tipis..ALLAH sentiasa bersama...
terpukul dengan status kakaknye difesbuk tadi.. tibe2 laju je air mata ini mengalir...ALLAH menguji kita tak kenal usia...moga ade kifarah diatas segala yang terjadi..sape2 yang bace blog neh,aku mohon sangat doa moga bib ley kuat lawan penyakitnya..amin..walaupun kita tiada kaitan,tp kita saudara seislam..alfatihah~


manis je orangnye? yang bertudung biru tulah bib~ :)
masih rindu akan senyuman die...


No comments: