JellyPages.com

Sunday 19 February 2012

hebat kata2 kau kan?..

lepas entry ini dibuat anda marah??
lalu terhasil ar nukilan ala2 penulis novel yang berkaliber tu..
nape bace blog aku lau tak suke?
ye dak?
ade aku mengadu kat sape2 kau bace blog aku,pastu tunding jari dan salah kan aku?
takde pown kan.......
relax suda..
idup single neh,tak perlu nak mengadu2...
sape die ngn kau?
buayafriend? suami?
takde kan...so takyah nak mengadu dentam dentumlaa beb...
dulu lagi kau yang cipta sume neh..
ingat aku neh jenis berdiam diri punye orang?
kau yelah baik, sampai orang ley tertutup mata dengan kebaikan fake kau tuu..
so ade aku kesah?
dont be hipokrit personlah wehh..
ayat kau dentam dentum nak berubah sane sini,ade orang tegur kau??
takde kan..aku neh, ayat dentam dentum aku dalam blog sndiri pown ade orang still nak hentam aku..
kau rase kau bahagia wat aku kene mcm2 ngn buayafrenz kau tu?
lau bahgia,tahniah..
next, permainan ape kah? 
permainan yang taknak berulang konon,haktuihlahhh..
k moga kau bahagia..all da best wif ur good attitude :)



P/s: jangan bermain dengan api, nanti memakan diri ..sekian, peace yaw! :) biarkan mata hati ini mati! :(

No comments: