JellyPages.com

Sunday 19 February 2012

i'm tired to being a good person~


mencurah2 air mata bile layan lagu neh...
hurm..ntahlah...

hidupku seperti badai..
tak henti gelora..
musnahlah segalanya..
perasaan dan harapan..
untuk hari esok..
tiada lagi...
oh tuhanku, kepadamu..
ku pohon ampun doa restu..
lindungi daku yang tidak berdaya..
dibumi mu ini :'(

kadang2 aku tertanya2..
nape bile kite sayangkan orang..
air mata ini bukanlah palsu?
sebab kita sayangkan orang yang tak pernah sayang kita..
kita sayangkan orang yang wat kita mcm2..
tertekan sangat..sangat2!
aku tertanya2 gak..
ape kah selama ini ape yang aku lakukan sia2?
aku tak pernah mintak harta orang..
aku pinta cume keikhlasa..
aku pinta cume sedikit kasih sayang..tu je..
aku kecewa sangat..
sangat2...sanggup seorang kawan tuduh aku mcm2..
dari dlu weh..sampai sekarang..
korang rase camne? hurm..ntahlah..
sebab pompuan lain,aku yang kene mcm2..
takpelah redha jelah..dah nasibkan?
moga dorang tak rase ape aku rase..sekian~ 

No comments: