JellyPages.com

Sunday 19 February 2012

hahahaha!

gelak aku sorang2 pasal entry tu..
kah kah kah kah..
aku sibuk pasal kau, memang taklah kan??!!
jap2, yang kau sibuk bace blog aku neh apehal??
menyampah plak aku dengar ayat hipokrit kau tu..
cukuplah dengan mengadu wat jiwa kau tenang..
cukuplah dengan mengadu kau rase gembira aku di anggap hina dimata "kawanbaik" kau tu?
jap g kompem,aku kene bantai balik..
aku baru nak elok , kompem japg aku kene balik..
aku tak salah ape2 , aku gak yang kene..
aku diam pown, aku kene gak..
yang kau pown nak sebuk bace blog aku neh pown aku heran gak ar..
cukuplah blog kau yang istimewa cite kisah hidup kau dan dia...
kawan baik ye?
ouh tahniah, permainan kau menjadi dengan gayanya..
jap g kompem orang pujuk aku suh mengalah..
dengan kau,memang taklah aku nak mengalah..
cukuplah dulu aku kene telan macam2...
sekang mase kau nak gelak puas2lah kan?
last word, blog aku neh mcm sampah ke macam longkang ke..
KAU TAKYAH SIBUK2 BACE OKE?
aku nak cite pasal LORI SAMPAH ke KETE KEBAL ke KETE MAYAT ke..
kau PEDULI HAPE???!!
japg ade orang backing kau, trust me..menangis kat die..
mengadu kat die..silekan :) 
aku jadi kejam sebab orang permainkan aku belakang aku..
k bai! :)


p/s: kwn baik kau penat nak jage ati kau dan aku..tp yang lebeynye die jage ati kau..aku redha je selama neh..so takyah nak kecoh2 k? 

No comments: