JellyPages.com

Monday, 27 February 2012

ketidaksihatan ~

dah nak dekat 3 ari sakit tekak..
perit je rase anak tekak ni..
nak makan pown xlalu..
nak telan nasi tu rase lah peritnye..
so, tadi gagahkan gak badan ni even kepala berat sangat..
g ar mekdi..
beli bubur ayam mekdi...huhu



large saiz wif tax rm4.55 *take away sudeyy..
makan plak dengan buduu..aummm! mabeless..
org klntn mesti gelakkan aku makan bubur mekdi dgn budu..
ape aku peduli kan? haha!



nyum2..sedikit budu :)
korang trylah rase..hek2 :)


dan tak lupe pada sepapan paracetamol, sebotol ubat batuk dan sepapan ubat sakit tekak..
huhu...tak g klinik pown..
sebab sakit tak teruk,nanti bayar je lebey..membazir2..
huhu..ubat kat atas ni beli kat farmasi, baru rm9.40..
siap kene tunjuk ic lagi,ape kehal? haha!
kla gtg..kepala denyut2 pas makan ubat..
doakan sy cepat sembuh ye :) 





2 comments:

fizafantagirO said...

hihihi.. sama la .. kelantanese . =)

best ker makan bubur dgn budu ? tak pernah try :p

missxiera said...

hehehe..sy bukan kelantanese..tp bestlah budu ni rase die...try lah nanti makan bubur ngn budu.hek2..tp jgnlah bwk budu ke mekdi lak, tak molek..hehhehehe