JellyPages.com

Saturday 4 February 2012

virgin coconut oil u ollsss

ingat dak aku cte psl entry psl poslaju aritu?
alaaa kat entry ini ,
meh nak share aku beli ape?
haha..
aku beli virgin coconut oil dalam erti kata melayu nye minyak kelapa dara..
haha!
msti orang kate aku giloss...
tp ade aku kesah? utk kebaikan kesihatan dalaman dan luaran tak salahkan?
memandangkan kulit muke aku pown xdelah gebuss dan muluss mcm org lain kan..
so aku pown bru nak try neh...
ini gamba virgin coconut oil (VCO) lau korang tak taw..



ni antara khasiat or kelebihan memakan virgin coconut oil neh ye kwn2 :)

  • menghilangkan parut jerawat dan strechmark bagi wanita hamil.
  • kulit tidak mengalami sebarang masalah jerawat, berminyak dan kering..
  • membantu mengurangkan berat badan dan meningkatkan angka metabolik..
  • melembutkan kulit muka dan memberi perlindungan matahari...
  • meningkatkan tenaga dan daya tahan fizikal dan mental.
  • melindungi tubuh dari kanser.
  • jerawat cepat susut..
  • kesuburan.
  • mengurangkan tidur berdengkur..

so camne? aku try dlu sebulan neh..
lau bagus, aku suggestkan kat korang2 ek? hehe

No comments: