JellyPages.com

Saturday 25 February 2012

hurting....

salam wiken sume..
bangun awal pagi dengan perasaan kosong..
hurm..ntahlah......
dalam kepala mcm2 bende pikirkan..
smpai rase arini takde mud nak wat ape2...
bley lak camtu kan?
aku terpikir.....
nape tiap kali harapan aku pada seseorang segunung tinggi, tp akhirnya dikecewakan?
tiap kali begini..aku dah rase cam really2 upset..hurm......
follow da flow, sampai aku tak mampu kata apa2 dah :(
penat dah na menggalas segunung harapan yang tinggi sebab aku tahu, akhirnya harapan itu akan di musnahkan..
ia tidak pernah menjadi kegembiraan / kesukaan aku.
kecewa :( 
orang lain dijanjikan intan permata, ke bintang pown sanggup..
tp aku? hurm.
sekadar teman biasa?
sekadar alas untuk susah sahaja?
sekadar teman time kesunyian?
kadang2 terpikir betul jugak ape yang aku rasakan..
orang lain pandai berbicara,tp infact tak taw ape yang dirasa.. :(
buat mereka, bersyukur masih ada teman yang menganggap diri tu sempurna..
bersyukur ada teman kala duka dan ketawa..
bersyukur ada teman dikala perlukan bantuan..
bersyukurlah selagi ada teman yang jujur dalam sebuah pengenalan :(


p/s: terluka~ terimass

No comments: