JellyPages.com

Sunday 19 February 2012

terima kasih beb!!!

TERIMA KASIH beb!!!!
aku tak wat ape2, aku DITUDUH!
aku tak taw ape2, aku DITUDUH LAGI..
hey pompuan, kau puas hati???
sume bende kau mengadu kat jantan tu???!!
ape je kau tak mengadu???!!! 
dari dulu,sampai sekarang, aku tak penah dilayan elok!!
sumpah,kali ni aku BENGANG..
aku dituduh macam2..aku tak wat ape2,tibe2 aku dituduh..ape masalah??
ko bahagia wat jantan yang kau sayang tu maki2 aku??
kau bahagia ke wat jantan tu BENCI aku??
bahagia dah?????
aku sedey sangat,aku kecewa sangat ngn jantan tu..
aku letih sangat, ape aku wat ..
tak PERNAH kau hargai..
aku neh lah yang teruk..
aku neh lah yang jahanam kan??!!
oke, aku malas nak cakap ape dah..
korang nak bahagia...korang bahagia lah..
kau bersyukur sangat, kau dilayan elok..
cket pown kau tak dimaki, dihina, dikeji..
tp aku?
tiap2 kali aku yang kene..
seolah2 mak aku lahirkan untuk wat orang benci aku..
sumpah,aku sedey sangat..
aku penat sangat..
aku diam, aku kene gak..
aku bising,aku kene gak..
abestu aku nak wat ape???
aku tak tawlah.
semoga korang bahagia wat aku bersedih camni k? 
satu ari nanti moga ALLAH tunjuk jalan yang betul :'(

p/s: tenx ko wat wiken aku bergenang air mata..tenx gak tuduh aku mcm2...aku stalk page ko..aku stalk page keturunan buah hati kesayangan ko...terima kasih kau bukak mata aku nak taw sape kau..tak gune wat baik kat orang yang dalam kepala otak die think negatif pasal diri kite..mmg aku tak kan maafkan orang yang TUDUH aku walhal aku tak taw ape2...btw, tenx..doa orang yang dianiyai, ALLAH makbulkan..aku still sdey,dari dlu smpai skrg ko wat aku cam aku neh hina sangat..kau kata aku mcm2..kau wat kat aku mcm2..kau tak dapat ape2, ko ugut2..tp kau tak paham perasaan aku...sikit pown ko ta paham perasaan aku..Aku agak dah tiap2 kali nak dekat bfday aku,kau msti wat aku menangis..mesti!kau doakan aku mati cepat k? takdelah keje ko nak tuduh aku..takdelah ati aku neh terlampau sakit dengan otak ko yang pikir negatif pasal aku..btw, tenx..aku terima..terima ngn hati terbuka dengan kata2 kau dari dlu sampai SEKARANG~ 

No comments: