JellyPages.com

Sunday 19 February 2012

an early bfday celebration! :)

another 2day, yuhuu...
aku pasti "die" bukanlah orang pertama yang akn wish bfday aku..
tp sokay..
janji die mengingati :'(
nasib baik die nak celebrate bfday aku awal..
padehal..haha! :)
juz makan ape yang ade je..
alhamdulillah, he treats all da food..
kate assistant manager kan? hak2..
tp ari2 parah lah kan? hehe..
moh datang perak, wa blanja lu plak der...
bfday lu takde pown kek2 kan aku blanja?
takpe, coming soon baby :)
nak hadiah buley? kuang2.. *sape rase mcm sampah,jangan bace! :)
apepown tenx yea! u're da best..
tiap2 taun bfday aku disambut secara tak best..tp kali ini..alhamdulillah..
tenx allah :)


nyum2..chocolate kek wif aiskrim :)..
sepatutnya ade candle,tp aku malu nokk..
dah besau gedabak candle lagi..
candle light dinner nak lah..hahahha!
tenx dear~ 


No comments: