JellyPages.com

Friday 3 February 2012

grrr arini sume org nk wat sy marah!!!

pfftttttttt........
arini rata2 org sekeliling , orang serapat , orang yang paling disayangi wat aku marah..
apesal ntah??????
kol2 orang tak dapat dari semalam.......
tak tawlah idup ke tak org tu...aish!!!
bengang betul ar..
balik2 on fb, ade lak yg menyakitkan hati utk dilihat........
ouh sakitnyaa hatiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!
bile terdesak,beria2 nak kan kite!
tp bile dah ade orang baru, mcm hampagasssss!!!!!!
berganda2 meluat aku tgk orang ituuuuuuuuuuuuuu......
lantak pi lahh nak cakap ape pownnnnnnn....
kau bahagia ke kau sengsara or kau terseksa pown aku malas nak amek peduli..
dr dlu, sampai  SEKARANGGGG..keje kau nak jatuhkan aku..
keje kau nak tgk aku sengsara..keje kau nak tngok aku sedih kan?
baguslah perangai tu..
sedar diri cket,dah tua..
kubur pown dah memanggil2..
tak abes2 ngn ego tuuu! meluat betul ar......
aku suke tgk kau bahagia skrg,..jangan sampai satu saat  nanti,aku tgk kau sengsara k?
btw, happy go lucky lah beb!
sumpah , aku marah!
tanpa sebab orang buang aku.
tanpa sebab orang marah aku.
tanpa sebab orang benci aku.
ape salah aku? sile jelaskan kenyataan ini.
tp kawan aku cakap, tak kudis pown kau buang aku beb?
ilang kau, bukan aku akan ilang orang2 yg sayang aku. 
btw tenx 4 everything.
enough is enough.
kau nak stat jauh dari aku kan?silekan.
pegilah M ngn kau nye janji2 palsu tu k?aku akan ingat~ 
k bai.
* sori ayat berbau longkang, sebab aku dah stat marah gegila.

No comments: