JellyPages.com

Thursday 1 March 2012

aku benci kau, fullstop!

ntah kenapa kau suke tipu aku kan?
banyak kali.
tersangat banyak kalinye..
sampai aku dah tak taw nak caye ke tak.
bile aku tanye mcm2,nampak sangat aku bizibody...
aku taknak taw pown kau kemana sume..
tp nape perlu kene menipu?
dari dulu sampai skrg, idup kau tak puas2 kan dapat tipu aku?
istilah tipu sunat takde taw utk aku.
sebab dah terLALU banyak..
aku diam kan aje, tp kadang2 sabar manusia ade had die kan?
sampai aku ade perasaan sangat benci dengan penipuan kau.
sampai aku dah takley nak caye cakap2 kau..
bagi kau, it is normal rite?
tp not for me...ntahlah..
sampai bile kau kene hukum aku dengan menipu aku?
sampai bile??
btw terimakasih kawan sebab senantiasa ada jalan untuk menipu aku.
tp aku bukan dilahirkan untuk jadi bodoh selamanya, ingat tu?
semoga kau puas hati k..
dan terimakasih YA ALLAH..
sebab ENGKAU detikkan hati ini lalu terjumpa satu bukti..
syukur alhamdulillah, Engkau ade disisi aku :(
pasni aku taknak taw lah kau jatuh tergolek ke hape..
sebab aku dah tak caye cakap kau...ALLAH je taw kau cakap benar or sebaliknya :)


p/s: gamba takde kene mengena ngn cite..so abaikan..haha..sebab aku suke dengar makcik tu cakap.." ALLAH BERSAMA ORANG YANG BENAR"... amin :)


No comments: