JellyPages.com

Monday 12 March 2012

ape dah jadi ntah......

hai..i'm back..ahh mcm kau g mane2 kan dua tiga ari ni kan? lalalala..hurm...ntah nape nak dekat 5 malam ni aku takley tido malam..aku tak paham situasi ape yang perlu aku lakukan utk tido dengan lena...grrrr...kul 5,6pg baru lah lelap...kul 12tghari baru lah rase nak terjaga bile alarm henpon tu bebunyi! pfffttt...hurm...another kes yang wat aku bengang+taktahutahapmonopos aku tahap bape, bile patutnya aku ade interbiu kat satu tempat ni..agak jauhlah gak kan,dah memerlukan aku utk naik bas kan kan...bile kawan aku ni ajak, beria2 ajak..last2 suh beli tiket, aku dah beli, tup2 die cakap tak jadi sebab ade ape ntah kat tempat interbiu tu..apekah perasaan anda? die beria2 suh aku beli tiket, die cakap adik die ondaway beli tiket,tup2 bagi mesej tak jadi,tup2 die cakap adik die cakap tiket abes....hows ur feeling?? if i'm kool? ntahlah,sampai aku takde perasaan dah kot...nak marah pown tak taw lah..nak menanges pown takde air mata dah..nak bengang pown takde rase dah...burnlah tiket aku tu kan T_T grrrrr....


grrr..burn tiket aku, duit aku..lalalala T_T...i like disfeeling :)

okeh, td cube utk tido..nasib baik ley gak tido sejam dua kan...ntah nape aku rase cam sedey..tak taw pasai ape...mmg tkley nak describe lah kan...heee! so aku duk kol kwn aku ni...supaya die ley hiburkan hati yang sedang berduka lara...tipulah aku kata yang aku tak rindu suara dia kan? tp seboleh2nya aku mmg nak jauh dari dia..tu yang aku harapkan...hurm...nasib baik mud die oke tadi...alhamdulillah, rase tenang gak ar kan :) ..tenx kawan! :) ...pastu bile tension, mulelah rase nak makan membuak2 kan? g 7e,mcm2 lah rase nak borong kan? heee..tengah tension nye pasal..heee! malam ni lau takley tido gak, kene gak beli ubat tido..sobs! :( 


gile kuat nafsu aku makan kan?
hamekk..tension nye psl kannnn..
eskem pisang tu wajibul ghunnah ye! :)





No comments: