JellyPages.com

Monday 26 March 2012

yaay na KONVO sudaaa!

lame aku menyendiri kan.
aku g cari ketenangan~sob2 :(
sume orang nak tinggalkan aku kan sekarang ni..
ade kawan pown blah camtu je..so malas nak pikir banyak ar..
kang time susah mule lah terhegeh2 muke die orang pertama yg nmpak~
okelah taknak cite pasal ni..sakit pulak hati kite~
okeh, tak lama lagi nak KONVOO..
org lain lame abes blaja dah, aku baru nk Konvo...
hehe..
meh layan gamba mehh.....
yeay, konvo kat uitm shah alam.
sape2 yg dekat kl tu,silelah hulurkan bunga2 yeee! *takmalu...alalalala
oke, 19may tarikh keramat!
tengah2ari pulakk tuuu..kompem panas! aish..benci2 :)
sejak bile kos aku bertukar? kompius..
sori, i takminat bisnes2...i amek kos pejabat je..
jadi cleaner pejabat uolsss :)
ade sape nak belanja bunga tak nanti? haha!


No comments: