JellyPages.com

Friday 2 March 2012

bfday gift from them~

welcome mac...hehe..
dah masuk bulan mac rupenye...
kejap je mase berlalu...
dah 10ari berlalu ari kelahiran tuan hamba..
hek2..kejap je mase berlalu ye dak?
ape yang aku dapat time bfday?
hehe..lets share :)


EL5127z digital camera brand grandvision pemberian ayahanda terchinta..
tenx abah for da gift :)
first time dapat gadjet ni dari abah..sobs! 
apepown tenx again abah..




org lain dapat kad bfday,aku dapat bisnes kad..layan kan ajelah incik adie ni duk kasik kat aku...
pasni nak g bermustatin taktawlah die nak kasik ke kad die kat aku..
yelah kene ar sedar diri insan terpinggir oleh beliau..heee..
btw incik adie,tenx for da early bfday celebration ...
n tenx for spending time for me...tenx again! lebyu..opsss..ade yg marah?hee



last present from my beluv sista..heee! sebab aku mmg gilekan main menatang ni...duk search2 word...best wooo! tu yang die kasik befday present camni kat aku..lol! tenx sis! ur abg je tak bagi ape2 kan? heeee..takpelah....jodoh takde, ALLAH know best :) ...

p/s: alhamdulillah, taun ni rase bfday paling bermakna..even menjanda diharilahir..tp takpe, utk keselesaan hidup..heee....wiken ni mmbe nak belanja makan...nak tgk wyg sekali..yuhuuu..adnan, wait for me ye! :)




No comments: