JellyPages.com

Tuesday 20 March 2012

dapat hadiah lagiiikkk!

walaupun bfday aku dah sebulan lepas kan?
tp aku baru dapat hadiah tadi..hek2..
curlasst kau mariah! :)
hadiah dari mkwe aku yang terSYG..haha!
jeng2..
ko tgk posmen selitkan surat cinta kat ctu? haha!
act,semalam parcel ni aku dapat..
tp aku ley membuta tak sedar diri yang abg posmen yang kacak bergaya datang kan...
bunyi bell pown bukan aku sedar..haha! :)
so aku kene lah mencapapkan muke aku g pejabat pos tadi...
so dapatlah parcel ni ditangan guwee :)
p/s: makwe, tulisan takley gedabak lagi kew?? haha!
so nak taw ape didalamnye??
jeng2~
siap ade bfday kad lagi kaww...haha!

comel kan? frame gamba ni...wane pink, eiuwwwww..i tak suke pink,okeh?


include menatang comel ni..aku tak taw motif menatang ni ade sekali..kompiuss~

ni lah makwe kite..
hehe
tenx makwe for da sweet present! 
syg kamu ketat2 :)






No comments: