JellyPages.com

Friday 16 March 2012

moga Allah lindungi aku..

lately, aku jadi takut nak g mane2 sorang2..
so aku prefer, duk umah je..
hurm..sebab ade sorang "psiko" duk jejak aku..
takut sangat ar nak hadapi org camni..
kang tak pasal2 aku masuk tb..
bukan jdi heroin, jadi mangsa..eish, nauzubillah :(
dah si mamat psiko ni taw umah aku..
die kenal bapak aku lak tu..
niat aku berkawan je kot, yg die lebey2 nak mengharap something relationship..
mmg taklah..aku tak bersedia lagi...haha!
pastu duk aku bantai die kaw2 tadi..
pastu die melalut cakap aku ni mcm2..
seram lak aku kan! haha..
so doa jelah yg aku mampu wat..
kang watnye die dendam ngn aku..ayoyo! takmooo..
mintak ALLAH lindungi aku...
korang doa lah aku tak jadi ape2...
huwaaa, siyes cuak! 
takde tempat aku mengadu, so blog jelah jadi mangsa..kih2 :)



p/s: susah gak dpt bpk keje camni..ayoyo..takmo lah libat family lau bley :(


No comments: