JellyPages.com

Friday 9 March 2012

syukran Ya ALLAH..

ntah nape, aku ni asyik ditipu je kan?
tak taw ape dosa, ape yang aku wat pown aku ta tawlah..
gile penat rase hati aku ni..
nak kite paham orang, dah paham dah..
nak kite tlg org time susah/sdey, kite gak yang tolong..
tp nape orang yang kite percaya tak penah nak tunjukkan kejujuran tu?
bile ditanye, putar belit ayat tu..jujur ke camtu?
Ya ALLAH, aku dah rase letih.
sumpah demi ALLAH,aku dah letih ar nak hadapi sume ni..
ape istilah bff kau,lau kau khianati aku?
kau cakap aku mcm2, aku terima...
takpelah, pasni kau nak wat ape..
kau nak bagitaw ape..kau bagitaw kat orang lain k?
aku betul2 dan sangat2 penat..
aku tak sangka, kepercayaan yang aku bagi camni akhirnya die buat...
banyak peluang aku bagi..banyak bende aku wat utk die..
aku terlalu kecewa..
sangat2..sampai aku rase, sori kawan.
aku tak dapat maafkan kau.. :( 
tenx do it again....
syukran YA ALLAH,kau dah bukak pintu ati aku..
nak taw die ni jujur ke tak...alhamdulillah,even bukti yang aku dpt tu menyakitkan..
tp skurang2nya rase tenang, aku tak kan percaya cakap orang camni dah.
moga Allah bagi hidayah buatnya..supaya die berubah..amin..
tenx awk..
tenx kawan..
tenx sahabat..
tenx bff..




No comments: