JellyPages.com

Tuesday 20 March 2012

Congrats ayahanda!

nak hapdate blog ni semalam, tbe2 abah nak gune laptop..
tup2 sampai kepagi ar laptop ngn die..
padahal aku dengar bunyi dengkuran die tu..pfft! haha :)
act, sabtu aritu die g kL..aku tak taw motif ape die g KL tu kan?
so aku pown malas nak tanye...
tup2 petang semalam, aku tgh asyik melayan cite cine..
tup2 die tunjukkan something..
nak taw bende ape?
jeng2..


mesti tertanya2 apekah ini?
ini adalah..
jeng2..


diploma tasawwur islam tuuuuu..
haha..
aku pown dok musykil..bile bapak aku ni g kls?
bile bapak aku ni blaja?
lau kat umh nak tgk die stdy, komain payah..
hamboi, cakap bapak kau..same dengan jelah kau tu! haha T_T
so kire bapak aku dah ade diploma..
tergugat iman gue T_T
heee!
ni die muke orang grad kelmarin..


muke nak siriuss je kan?
hahahaha
ni lagi another one~
org cakap muke bapak aku garang, yeke??
takdenye nak garang derr...
paling kelakar adelahhh....tgk anak lah kan..ehem! :)
so for my daddy,
CONGRATS and CELEBRATION for ur graduation day.
aku yang blaja dulu dari die pown tak grad2 lagi ni..
ini menimbulkan kemarahan! haha :)
I'm Proud of u , incik Hamidun B. Ahmad..
gamba ni diamek di sini yee..hehe!


No comments: