JellyPages.com

Thursday 1 March 2012

cepatlah sembuh batuk oiii :(

grrr..nak dekat kul 4 pg, still xley na tido..
ikut kan nak dekat seminggu duk batuk2 je..
sakit gile tekak..yang ta best sampai muntah..sob!
kene cari ayahnye cepat ni..neno neno..hahhaha..
sempat lagi..
yelah tadi sedey, ni kene stabilkan mud..
even takde sape yang ley gembirakan kita saat kita sakit kan?
kita je lah yang mampu gembirakan hati kita sendiri...ye dak? takpe, i'm kewl person..
even dah menjanda, kawan pown takde...bff pown keje nak menipu je..
takpe, aku taw gembirakan hati aku sendiri...
ouh membebel2 plak aku..
kui2..doakanlah aku cepat sembuh..
malam neh terasa badan hangat gileee..takmo demam dah!
sobs! :( ..
ikutkan taksuke makan ubat batuk..
nak taw sebab ape?
sebab bile makan ubat batuk ,aku ketagih nak tido..hew2... :)
bile dah bangun dari tido,mata aku ni rase digam2 lagi pstu rase nak tido lagi..
sampai lah rase nak pengsan tido..hak2! :)


sebotol besar air mineral..dan sebotol ubat batuk..
ikutkan hati aku tak suke minum air masak ni..tp dah keadaan tidak mengizinkan..
tengah2 malam,aku terjaga dari tido sebab muntah aku minum air neh..berbaloi2..
doakan aku cepat sembuh ye?
ALLAH uji aku mcm2 kali ni...alhamdulillah..

No comments: