JellyPages.com

Wednesday 7 March 2012

penat!

penat nye, perjalanan yang amat lah jauh!
dugaan dan cabaran harus ditempuh..
akhirnya sampai gak..
esk aku cite lebey lanjut ek?
sebab mcm2 aku nak luahkan dalam blog ni... sadis! 
sebab aku takde bff, aku takde kawan dah..
so aku nak luah kat blog ni :)
aku dah oke cket, td teruk..
nak dekat 4jam aku bantai nanges..sebab aku terlalu tak tahan..
hurm..balik2 on lappy..
mmbe aku cte psl luahan hati yang merindui maknye..
hamboi, makin laju air mata ni..
nasib die ngn aku same, tanpa kasih syg mak...
tp aku nasihat kan die ape yang patut...
die laki,dak kolej aku..yang tak sangka die ley nanges kot...padehal kat kolej rock gile mamat nie! haha
aku tak sangka, td aku down gile tibe2 aku ade lagi kawan yang ade time susah aku..
tenx kawan! even aku ilang sorang kawan yang tak hargai lgsg aku..
aku ade lagi kawan yang kuatkan semangat aku :)
aku dah kuat sekarang, taknak pikir kebelakang sudah..
esk nak share cte sedey..babai!

No comments: