JellyPages.com

Saturday 31 March 2012

awk oke ke tak?

ntah nape lately jiwa aku kosong. sekosong2nya! haha. lau kite sedey, kte takley tunjuk kan? tp ntahlah.. kadang2 tercari gak mane punca sume ni kan? hurm :( ..

bile orang tanye aku oke ke tak, aku jawab okeh je. padahal dari sudut ati, sebak sangat! :( ...nakje jerit2 bagitaw aku tak oke..nak je mengadu puas2 kat kawan aku :'( .. wanie, i need u ! :( aku taw, kau ade time aku sdey..tp kdg2 aku dh fedap nak kacau kau.. tu kadang2 aku tengok kau dari jauhje..

bile kau tanye aku oke ke tak tadi, terus aku cakap oke je T_T ..tp sumpah aku tak oke :(  ..aku cube dengar lagu kuat2..aku cube tengok bende yang lawak, tp tak berhasil :( ... hurm!  ntahlah. penat taw rase bende ni sorang2 ! penat sangat~

bilekah penderitaan sume ni nak berakhir? T_T

No comments: