JellyPages.com

Friday 9 March 2012

aku malas nak taw, malas nak amek taw!

derm, pagi2 dah wat aku hangin satu macam apehal ntah..
aku mintak, cket je kot kat membe aku ni...
nan hadooo die nak wat nye!!
bengang pown ade rasenye...
eh cte nak cakap aku tak paham kau?
belambak kali aku paham kau, kau ade pikir dak????????!!!!!!!!!!!
yang buruk2, salah aku je nampak kan!!!
bengang haku ..bende ni takkan habes, lau perangai kau sendiri yang tak berubah!
dah ar, aku malas nak taw ar kau wat ape..
kau idup ke kau mati ke..
kau tenggelam dek banjir ke..
aku rase mcm sia2 je..sebab aku taw, jawapan kau..
kau tak suh kan???? tp fyi, sbg kawan baik, die mesti amek berat psl kawan die..
dalam susah ke tgh senang ke...
tp kau lain... kau gunekan aku kan????
mcmnilah org dah bnyk sgt kwn..
dengan aku jelah yang banyak sakitkan ati je..dengan orang lain layan mcm permaisuri.
pfffffffftttttttt!! berganda2 meluat aku!
dah ar, malas ar nak layan baik2 dgn org camni..
semoga kau bahagia..
takyah nak sekodeng2 blog aku,pastu nak perli2 aku..
mmg aku tuju untuk kau! kau tak suke,kau berambus...
aku takde perasaan nk kawan dgn orang layan aku mcm taik!!!
*sakit pulak ati kite niii.........


No comments: